dinsdag 1 januari 2013

Deck of me 2013

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe. Het nieuwe jaar brengt ook nieuwe dingen met zich mee. 1 ervan is. dat ik mee ga doen aan de DOM (deck of me)

Deze DOM volg ik via het SA-forum. Elke week word er een woord gegeven waar je een eigen twist aan geeft zodat het weergeeft hoe en wat je bezig houdt.
De woord van week 1 is : "Avontuur" of "Op dit moment"

Ik heb gekozen voor het woord avontuur. De strekking van de tekst is dat 2012 met een groot avontuur geƫindigd is en dat het avontuur in 2013 verder gaat, en er met veel plezier naar uit kijk wat 2013 me brengen gaat.

Ik heb ervoor gekozen de kaartjes te maken op A6 formaat. Dit is niet al te groot en lijkt me makkelijk om elke week te maken. De borduurrand heb ik gemaakt met de sew easy. De eerste keer dat ik hem gebruikt heb. Moet ik toch maar vaker te voorschijn halen.


3 opmerkingen:

  1. Aha, ik denk dat ik weet waarover het gaat ;-) Ik wens je dan ook alleen maar het allerbeste met dit avontuur en dat het brengt waar je al zo lang op hoopt.
    Die geborduurde rand is heel mooi, moet je vaker doen !
    Veel succes met de DOM.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lieve Hilde,
    Je weet inderdaad waar het over gaat :D
    Maar vond het niet nodig dat zo open en bloot voor de hele wereld te verkondigen haha
    Jij succes met de verhuizing straks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey meissie

    je houd het een beetje cryptisch maar ik denk dat ik ook wel kan raden waar je op doelt, ik vond het ook best moeilijk om zo persoonlijk te worden dus snap ik je helemaal!
    wat een mooi schtergrond papiertje heb je gebruikt en idd vaker gebruiken die Sew easy!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen