vrijdag 31 januari 2014

CAL 2014 (poging 2)

Na een nachtje slapen en nog eens beoordelen van me dekentje heb ik toch besloten om overnieuw te gaan beginnen. Het catharina weel van week 4 was sowieso niet zo goed gelukt dat ik deze toch weer uit moest halen. De deken is erg gaan trekken. En bij de laatste toer ben ik soms vergeten in de middelste van de vorige toer te haken. DOM DOM DOM!

Verder was ik ook bang dat ik tijdens het haken zou gaan bedenken dat ik niks met deze fleurige variant ga doen, omdat de kleuren me niet aanstaan (de bollen en restjes liggen er niet voor niks al zo lang) En dan stop ik er uiteindelijk mee.

Dus om een lang verhaal kort te maken. Ik ben opnieuw begonnen. en dit keer in de kleuren, rood, zachtroze, oudroze, fuchsia en wit. Van de 5 kleuren heb ik elk 3 bollen. Het en der lees ik dat in de meeste dekens 10/12 bollen zijn gebruikt. Dus ik heb goede hoop dat ik genoeg heb.

De Fuchsia en wit  komen van de zeeman, de rood en zachtroze van de wibra en de oudroze van de action. Van Zeeman de Royal, van de Wibra de Saskia en van De Action Lisa. De Royal is wel iets dikker dan de overige, maar met haaknaald 5.5 merk je dat niet echt meer :D

Ondertussen ben ik bezig met het patroon van week 3. Misschien wel handig om wat achter te lopen want zo kan ik als ik eens zin heb meteen wat meer haken.

Het originele patroon bestaat uit 131 toeren. dus nog maar 126 toeren te gaan :D









Geen opmerkingen:

Een reactie posten