donderdag 13 september 2012

Kaartje

Ik wou eens een kaartje maken waarbij het afdrukje qua kleur afwijkend was aan het papier maar er wel bij paste.
Ik heb wederom een randje gemaakt met de cricut. Ben er helemaal blij mee dat ik dat ontdekt hebt.

Gebruikt papier: K&Ccompany K-olygy serie
Gebruikte kleuren: C470 Mint, C460 Lime green, C530 pale brown, C520 Dark Brown, C560 Pale Peach, C570 Peach, C180 Blush pink.

Het komt op de foto niet zo goed naar voren, maar de handschoentjes en schoentjes zit een glitterlaagje op.

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi die kleurtjes bij elkaar!
    En wat een lieve verlegen Magnolia..
    Leuk dat je ook aan een grannydeken bezig bent.
    Wat een heerlijk werkje he?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb hem door jou blog gister weer tevoorschijngehaald, en hem weer voorzien van wat extra vierkantjes.
      De grannies haken zelf is zo klaar, alleen het aan elkaar haken is niet zo mijn ding

      Verwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is dat geworden zeg.
    Kleuren zijn idd erg mooi en je randje is super geworden...wat een mogelijkheden he?

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! vind het echt helemaal leuk. Heb ondertussen al een hele berg met bestandjes waar ik uit kan kiezen

      Verwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! En ik zie de glimmertjes op handschoentjes en schoenen wel zitten, ziet er leuk uit, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      Fijn dat de glimmertjes toch wel opvallen op de foto

      Verwijderen