vrijdag 6 september 2013

Romantische kaart

Op het SA forum is weer een nieuwe kaart challenge.


Maak een romantisch kaartje met lint en kant. 


mmmz lastig lastig... Romantisch.. bij romantisch denk ik toch al gauw richting de vintage stijl. en dat is nou net een stijl waar ik niet zo gek veel mee heb. 
Maar ik zal geen scrapper zijn als ik het niet gewoon ga proberen. papiertjes lintjes en kant bij elkaar gezocht. Lintje had ik alleen maar in wit, maar de fijne inkt van timmieboy kan je alles mee kleuren, dus me lintje was zo in de juiste kleur :D

Leuk plaatje van internet gehaald (sorry geen idee meer waarvan) toen en alles op me kaartje zat vond ik hem toch nog wat saai en heb ik het hartje wat de engel vast had nog gekleurd met wat tattered roze. Al met al een beetje van mezelf en een beetje van internet zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten