zondag 29 december 2013

Stoppen met scrappen

Na lang wikken en wegen heb ik besloten totaal te gaan stoppen met scrappen. Op 1 of andere manier kan ik mezelf er niet toe zetten om eraan te beginnen. Ik zie vooraf al op tegen het opruimen achteraf. Je gaat toch niet even snel zitten om nog een kaartje of een lay out te maken.
De meeste spullen heb ik ondertussen al her en der verkocht. Een aantal zaken bewaar ik en zijn ondertussen in een grote doos naar zolder gegaan. Of ze daar ooit nog weg komen weet ik niet. Wellicht helpt het als ik de spullen een tijdje niet zie en krijg ik daarna vanzelf weer zin.

Her en der is op mijn blog al wat haakwerk te zien. Dit blijft voorlopig mijn enigste hobby. Mijn blog zal dan ook vanaf nu meer over mijn haakwerkjes gaan :)

Succes scrappende dames en wellicht treffen we elkaar nog een keer weer :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten