woensdag 8 augustus 2012

Postbode aan de deur

Vandaag stond de postbode eindelijk aan de deur. (eindelijk, meer omdat ik gewoon heel ongeduldig ben)
En wel met 2 pakketjes.

Het eerste pakketje was van Pure Soap.
Naast een nieuwe aromabrander, omdat de vorige kapot gevallen was (dom dom dom) en natuurlijk een flink aantal soy wax melt cupjes.

Heb ik nog een scrub en sheabutter cupcake bij besteld in de geur Love Spell. Eens kijken hoe dat bevalt.


 Van de soy wax melt cupjes heb ik de volgende geuren gekregen (had een verassings pakket besteld ivm de brander) : Cocunut Craze, Turkisch deligt, Eculyptuc en mint, summer rain, sunshine  herb, Cotton blossom, Lemon merinque pie, Strawberry en champagne, Butterfly hugs, choclate cake, Cherish, Autum leaves en mystery cupje 13.

Wie Pure soap en het mystery cupje niet kent. Je krijgt een cupje zonder geurnaam, en je krijgt 3 pogingen om te raden welke geur het is. Heb je het goed geraden, dan krijg je een kadobon. Ik ga zo dus eens even goed ruiken en branden.


In het 2de pakketje zaten scrapspulletjes. Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden al mijn scrapspullen verkocht, maar toch begon het weer te kriebelen. Ik heb dus bij 2 verschillende winkels, wat spulletjes besteld. De eerste bestelling kwam dus ook vandaag binnen.
Deze kwam van de scrapotheek.



Ik heb een paperpad van bobunny met kerstpapier besteld, om nu alvast te beginnen met kerstkaarten.
En nog een leuke papierlijn met bijpassend cardstock, inkt en bloemetjes.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen zeg. Geweldige kleuren en designs. En die branders ken ik nog niet, zal er eens naar googlen, ben gek op lekkere luchtjes haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal heel fleurig en geurig uit. Veel plezier ermee en laat ons mee genieten van de ontwerpjes.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen