woensdag 8 augustus 2012

scrub en sheabutter cupcak (uit de vorige post)

Ik was ontzettend benieuwd hoe die cupcake zou zijn. Dus ik had me voorgenomen eerst even snel boodschappen te doen, en daarna lekker uitgebreid te douchen.

Maar ondertussen had mijn hond andere plannen, ook zij vond dat de cupcake wel heel erg smakelijk rook en besloot deze van de tafel af te halen en eens proberen om lekker op te eten.

Toen ik dus thuis kwam vond ik de cupcake in zijn mandje en zelf lag ze heel erg schuldig te kijken.

Gelukkig zaten er een paar kleine tandafdrukjes in. Dus schijnbaar smaakte die minder lekker dan hij ruikt. (hij zal wel erg zout zijn, door de zeezout die als scrub dient)

Ondertussen heb ik ermee gedouched en bij de volgende bestelling bestel ik er zeker meer. Het is een heerlijke scrub en dankzij de sheabutter hoef je daarna niet met boddylotion in de weer.
(haha ik lijk wel een reclame zuil zo!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten